Постоянные читатели

понедельник, 6 сентября 2010 г.

Petite Bead Box Swap

I have already made a post about Petite Bead Box Swap organized by Cassandra and showed you my boxes.
Я уже писала писала об обмене Petite Bead Box Swap, организатором которого является Cassandra, и показывала коробочки, которые я отправляла своим партнерам по обмену.

We were to show up the received boxes on the 15th of August. Unfortunately I had nothing to show then - I have just received my boxes but they worth to be waited for! :-)
По условиям обмена мы должны были показать полученные коробочки 15 августа. К сожалению, на тот момент мне было нечего показывать - мои коробочки шли ко мне очень долго, но мои ожидания были вознаграждены :-)

This box is from Chenoa
Этот коробочек я получила от Chenoa



And this one is from Maria
А этот коробочек от Maria


Thank you so much Ladies for the beauties I received and thank you Cassandra for organization of this wonderful swap! :-)
Спасибо вам огромное, за красоту, которую я получила, и спасибо Cassaandra за организацию! :-)

2 комментария:

  1. Hello! i did receive your package about a week after i posted about the swap, but since i was in the middle of moving, i haven't had a chance to take photos...thankyou it was all so beautiful!!! i especially love the dictionary pages & the handmade tag!!! so many glorious things!!! i hope you liked mine too!!! loveliest wishes

    ОтветитьУдалить
  2. Какая красота! Юлия, у меня такой вопрос немного наивный: а в чем ты отправляла эти коробки? Просто мы тут собрались поиграть, если хочешь присоединяйся :)
    http://napodokonnike.blogspot.com/2010/09/blog-post_5981.html

    ОтветитьУдалить